Deklaracja dostępności
Gmina Kudowa-Zdrój zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy strony https://bip.kudowa.pl/.
Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
Data sporządzenia deklaracji:
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Data ostatniego przeglądu deklaracji dostępności: 2025-01-20
Informacje zwrotne i dane kontaktowe.
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Koordynatorem dostępności jest Elżbieta Ubik, dostepnosc@kudowa.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48748621715. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Budynek główny Urzędu Miasta oraz Urzędu Stanu Cywilnego w Kudowie-Zdroju przystosowany jest dla osób z niepełnosprawnością ruchową:
-wejście do budynku znajduje się na poziomie gruntu co umożliwiający wjazd do Urzędu dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich,
-wejście główne wyposażone jest w drzwi automatyczne, rozsuwane na boki, wzbudzane na detektor ruchu,
-w budynku Urzędu jest dostępna platforma(dźwig) osobowa umożliwiająca wjazd na parter budynku Urzędu Miasta do Biura Obsługi Klienta (pok. 5) oraz Urzędu Stanu Cywilnego,
-po wejściu na parter budynku po lewej stronie wejścia usytuowane jest biuro obsługi klienta, dostosowane dla osób poruszających się na wózkach, obsługiwane przez pracownika Urzędu, który udziela informacji w sprawie możliwości załatwienia konkretnej sprawy i kieruje interesanta do merytorycznego referatu,
-na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnością,
-przy budynku są wydzielone miejsca do parkowania dla osób niepełnosprawnych,
-w budynku jest pętla indukcyjna,
-w budynku są oznaczenia w alfabecie brajla, na każdej kondygnacji znajduje się tyflomapa.
-w budynku nie ma obszarów kontroli,
-w budynku jest możliwość skorzystania z tłumacza języka migowego na online,
-w budynku nie ma systemów naprowadzających dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące,
-do budynku i wszystkich pomieszczeń biurowych można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Podstawa prawna
Rozporządzenie Rady Ministrów z 9 listopada 2017 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych Dz. U. z 2017 r. poz. 2247
Ustawa z 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych Dz.U. z 2019 r. poz. 848